Bij Peuterwerk zeggen ze het elke dag: alles begint bij het kind. Alles wat ze nodig hebben om te groeien: een goede basis en een sterke start. Dat is de kracht én de kleine, grote wereld van Peuterwerk. Peuterwerk is dé plek waar kinderen van 2 tot 4 jaar kunnen groeien, bloeien en ontwikkelen. Deze groei en bloei hebben wij doorvertaald naar een passende identiteit. Kijk je mee?
Jouw kleine, grote wereld
Highlights
Opdrachtgever
Peuterwerk
What we did
Identiteit
Social
Animatie
PrintWhat we loved
Structuren! Gebruik maken van brushes, patterns en textures. We love it!
Merkidentiteit
Peuterwerk heeft ons benaderd met een té leuke vraag: Helpen bij het ontwikkelen van een nieuwe identiteit. Een huisstijl die perfect aansluit bij hun nieuwe merkverhaal en identiteit. Namelijk: kinderopvang met hoogwaardige zorg als basis en een sterke maatschappelijke verbinding als fundament. Hun visie is het creëren van locaties die functioneren als een hecht dorp, waar zowel kinderen als ouders – het gezin als geheel – omringd worden met alles wat ze nodig hebben. Dat klinkt mooi, toch?
Ze streven naar uitstekende opvang, versterkt en ondersteund door hun brede welzijnsorganisatie. En daar hoort natuurlijk een visuele identiteit bij, die alles uitstraalt wat zij zijn. Een speelse, vriendelijke, toegankelijke uitstraling. Zeg nou zelf, dat is best gelukt toch?


Dé plek
Waar je, JIJ mag zijn!
Een visuele identiteit: Speels én toegankelijk
Een dynamisch logo dat in verschillende vormen kan worden gebruikt met een kleurenpalet dat is afgestemd op het seizoen. De focus in de huisstijl ligt op ronde, speelse vormen die symboliseren hoe kinderen groeien en zich ontwikkelen. De huisstijl maakt gebruik van elementen uit de natuur om de fantasie te prikkelen en het ontdekken te stimuleren. Simpele vormen in opvallende kleuren: net wat Peuterwerk wil uitstralen.
Tijdens het merkactivatie proces konden we helemaal los. Echt iets voor ons! Er kwam een lanceringsanimatie, voor social media maakten we content én er kwamen verschillende offline middelen, zoals een poster, flyer en kaartjes.


